Wreszcie dostępne. Nowe drivery i drewna fairwayowe Titleist 2017 dla kobiet i mężczyzn z nową technologią SureFit CG dla jeszcze większych możliwości optymalizacji i idealnego dopasowania do Twojego zamachu.
{{widget type="CleverZoeger\PromoWidget\Block\Widget\Sku" heading="917 Driver von Titleist in unserem Onlineshop:" skus="0111057-114,0111057-115,0121057-104,0112057-112,0112057-111,0403057-119" limit="6" column_count="3" template_name="grid"}}

Titleist prezentuje nowe drivery 917 i drewna fairwayowe 917

Od 21 października u nas: Nowy standard doskonałej wydajności

Drivery Titleist 917

Titleits 917 Driver & Fairwayhölzer bei mygolfoutlet.deDługość połączona z maksymalnymi możliwościami dostosowania:
Nowe 917 D2 i 917 D3 łączą sprawdzone na trasie wzornictwo z najnowszą technologią - po raz pierwszy z ciężarkami do indywidualnego balastowania draw lub fade przy pełnym wybaczeniu błędów - dla stale lepszych uderzeń!

Fairhaven/Limburg, 8.Wrzesień 2016 - Kierowcy Titleist 917 ustanawiają nowy standard w zakresie kompleksowej wydajności: z najlepszymi wynikami z tee dla maksymalnej długości w połączeniu z wyrozumiałością dla błędów i absolutnie precyzyjnymi możliwościami dostosowania. W połączeniu umożliwiają trwale optymalizowane, powtarzalne trajektorie lotu piłki. Ponadto przekonują one bogatym, preferowanym przez graczy touru dźwiękiem i przyjemnym odczuciem uderzenia.

 

Z następującymi kluczowymi technologiami modele 917 D2 i 917 D3 są najbardziej wydajnymi kierowcami Titleist wszech czasów:

 

Active Recoil Channel 2.0 (ARC)1. Active Recoil Channel 2.0 (ARC)
Patentowany Active Recoil Channel™, długi, głęboki kanał w przedniej części podeszwy, został ulepszony i aktywnie amortyzuje w momencie uderzenia, co pozwala piłce startować z powierzchni uderzenia z większą prędkością i mniejszym spinem. Udoskonalenia w sile kanału, z węższymi partiami blisko pięty i blisko czubka, zapewniają większą i bardziej stabilną elastyczność powierzchni uderzenia w celu redukcji spinu i zwiększenia prędkości w driverach 917.

 

Die Radial Speed 2.0-Schlagfläche2. Powierzchnia uderzenia Radial Speed 2.0
Wykute wkładki do powierzchni uderzenia o wysokiej prędkości również zostały ulepszone i są cieńsze w obszarze strefy krawędziowej - co generuje większą elastyczność powierzchni uderzenia i długość przy uderzeniach poza centrum.

 

 

 

High MOI-Design3. Wysokie MOI-Design
Częściej więcej długości! Precyzyjny design o wysokim momencie bezwładności (MOI) z niskim i umieszczonym z tyłu środkiem ciężkości zapewnia stabilność i tolerancję na błędy. W rezultacie, nawet piłki, które nie są uderzane dokładnie w środek, startują z wysoką prędkością.

 

 

 

SureFit-Hosel und SureFit CG4. SureFit-Hosel i SureFit CG
Kombinacja czołowego na rynku SureFit-Hosel z nowym systemem wagowym SureFit CG stanowi radykalny postęp w indywidualnych możliwościach dostosowania kija.

Czołowy w branży system SureFit-Hosel umożliwia 16 niezależnych ustawień loftu i lie dla precyzyjnego dopasowania, umożliwiając optymalizację trajektorii lotu piłki, kształtowania uderzenia i maksymalnych odległości.

Nowe SureFit CG umożliwia precyzyjne dopasowanie za pomocą niezwykle efektywnego systemu wagowego. Pozwala to na optymalizację spinu i warunków startu piłki, co skutkuje bardziej stabilnym lotem piłki z mniejszymi odchyleniami. Dzięki specjalnemu umieszczeniu wkładu SureFit CG w tylnej części podeszwy kija, środek ciężkości może być przesuwany za pomocą napełnianych cylindrycznych ciężarków z neutralnej pozycji do "Draw" (środek ciężkości blisko pięty) lub do "Fade" (środek ciężkości blisko czubka).

Wybrana w ten sposób pozycja środka ciężkości ma bezpośredni wpływ na dynamiczne zamykanie powierzchni uderzeniowej oraz efekt Gear wynikający z zakrzywienia powierzchni uderzeniowej na krawędziach, a tym samym na boczny spin piłki. Dzięki temu gracz ma możliwość optymalizacji preferowanej trajektorii lotu, bardziej efektywnego kształtowania uderzeń oraz osiągnięcia bardziej stabilnego lotu piłki i lepszych wyników momentu uderzenia. Dzięki aerodynamicznemu designowi SureFit CG, który ma wyraźne przewagi wagowe w porównaniu z systemami, w których waga jest przesuwana, można zmienić środek ciężkości bez negatywnego wpływu na MOI (wybaczenie błędów).

Za pomocą SureFit CG można również zmienić wagę głowicy kija o +/- 4 gramy.

Nowe możliwości dostosowania drewna 917 pozwalają na indywidualne dopracowanie właściwości, które dotychczas były możliwe wyłącznie w Titleist Tour Van.

Autoryzowani fitterzy Titleist mogą, za pomocą złącza SureFit-Hosel i SureFit CG, a także wymiennych wałków, znaleźć i bezpośrednio zastosować najbardziej odpowiednią konfigurację dla gracza, idealnie dopasowaną do jego stylu gry.

917 D2
Długość i wyrozumiałość: Klasyczny kształt główki kija o pojemności 460 ccm oferuje nieco większą wyrozumiałość w porównaniu do 917 D3 i generuje nieco wyższy start piłki z nieco większym spinem.
Lofty. 8,5°, 9,5°, 10,5°, 12° – wszystkie w RH & LH.

Titleist 917 D2

917 D3
Długość i kształtowanie uderzeń: Klasyczny, inspirowany zawodowymi graczami, profil główki kija o kształcie kropli o wielkości 440 cm umożliwia kształtowanie uderzeń i generuje w porównaniu do 917 D2 nieco płaski start piłki i mniej spinu.
Lofty: 8,5°, 9,5°, 10,5° – wszystkie w RH & LH.

Titleist 917-D3

W testach gry golfiści z prawidłowo dopasowanymi 917 D2 i 917 D3 osiągali średnio o 0,5 mph do 1 mph wyższą prędkość piłki oraz o 100 do 200 obr./min niższe prędkości obrotowe w porównaniu do driverów 915.

5. Optymalizowane kształty główek kijów
Kryterium dźwięku (brzmienia) zostało już uwzględnione w rozwoju główek kijów, dźwięk i odczucia uderzenia zostały opracowane zgodnie z wytycznymi zawodowych graczy i odpowiadają ich oczekiwanym informacjom zwrotnym.Błyszczące wykończenie "Liquid slate" budzi zaufanie w pozycji startowej.

To mówi dział F&E o nowych driverach 917:

"Gdy rozmawiamy z golfistami o wydajności drivera, długość i wyrozumiałość zawsze są na pierwszym planie. Ale to nie są jedyne atrybuty, których gracze szukają w driverze. Chcą również powtarzalnej trajektorii lotu, na którą mogą liczyć. I chcą, żeby dobrze wyglądał, brzmiał i czuł, powiedział Dan Stone, wiceprezes ds. F&E Titleist Golf Clubs. "Staranność we wszystkich naszych procesach F&E gwarantuje, że każda innowacja dodatkowo uzupełnia cały pakiet, i jesteśmy pewni, że driverzy 917 spełniają wszystkie wymagania, jakie golfiści stawiają driverom."

"Na rynku dostępne są również inne regulowane kije do golfa, ale żaden inny nie jest w stanie maksymalizować wydajności uderzenia tak, jak potrafią to robić kije 917. Współdziałanie systemu SureFit Hosel z systemem SureFit CG przenosi nas na zupełnie nowy poziom pod względem optymalizacji spinu i dystansu", dodaje Stone.

"Nasz zespół odpowiedzialny za kije do golfa Titleist zawsze sprawdza, jak możemy wprowadzać nowe technologie do naszej bazy graczy, nie zmniejszając przy tym naszej strategii wydajności", mówi Stephanie Luttrell, szefowa działu rozwoju kijów do golfa Titleist. "Na przykład SureFit CG to naprawdę technologia, która uwzględnia ten mantra. Od ponad pięciu lat badamy ten system i stopniowo go udoskonalamy.Przede wszystkim wyróżnia się swoją absolutnie smukłą konstrukcją i tym, że wszystkie wysokie właściwości MOI  dla wysokiego przebaczenia błędów pozostają zachowane. Sposób, w jaki skonstruowaliśmy nasz SureFit CG, znacznie różni nas od konkurencji i pozwala nam kontrolować i redukować spin bez rezygnacji z korzyści wynikających z wysokiego momentu bezwładności."

AKCEPTACJA NA TRASIE:
Kierowcy Titleist 917 zostali przyjęci z ogromnym entuzjazmem przez graczy na całym świecie . Ponad 150 graczy, w tym Adam Scott (917 D2 9.5º), Jimmy Walker (917 D2 8.5 º), Bill Haas (917 D2 9.5º), Justin Thomas (917 D3 9.5º) i Charley Hoffman (917D2 9.5º), obecnie korzysta z nowych kierowców 917 na trasach na całym świecie.Proces walidacji rozpoczął się podczas Quicken Loans National w Congressional Club pod koniec czerwca.

Jimmy Walker rozpoczął testowanie pierwszych prototypów 917 w Titleist Performance Institute w Oceanside, Kalifornia, w styczniu. Podczas World Golf Championship w Firestone po raz pierwszy zagrał swoim nowym Titleist 917 D2 (8.5º). Mniej niż miesiąc później, Walker wygrał PGA Championship, zdobywając swoje pierwsze Major w Baltusrol.

"Natychmiast wprowadziłem 917 D2 do gry. Był zdecydowanie szybszy, lepszy pod względem dźwięku i odczucia uderzenia, a ja bardzo lubię jego kształt", powiedział Walker. "Lot piłki był taki, jak lubię; niezbyt wysoki. Piłka leci jak na sznurku od 265 do 280 metrów, a potem jeszcze daleko toczy się prosto."Rozwijałem z nim również dużo nowego zaufania do uderzeń pod wiatr."

W swoim drugim turnieju z nowym 917 D2 8.5º, Greg Chalmers wygrał Barracuda Championship, zdobywając swoje pierwsze zwycięstwo w PGA Tour po 386 startach. W wywiadzie na 18. greenie, Chalmers powiedział do Golf Channel: „Dzięki Titleist dostałem nowego drivera 917, i z jego pomocą zyskałem kilka metrów na długości i zacząłem uderzać dalej i
prościej - uderzyłem go wspaniale..."

Tydzien po tym, jak Justin Thomas użył swojego nowego 917 D3 9.5º, stanął na 16. tee Firestone Country Club i uderzył 370-metrowy drive na fairway 600-metrowego par-5. To jest dotychczas najdłuższy zmierzony drive w tym sezonie na PGA Tour.

SPRZĘT SPRAWDZONY W TRASIE:
Do serii 917 dostępne są jako akcesoria pięć wysokiej wydajności wałków od trzech najpopularniejszych producentów wałków, które pokrywają szeroki zakres prędkości zamachu. Każdy z tych wałków zadebiutuje na rynku razem z driverami 917.

  1. Aldila Rogue M*AX 65 (niski-średni start piłki), Flex: S, XS
  2. Fujikura Speeder Pro TS 74 (niski-średni start piłki), Flex: S, XS
  3. Mitsubishi Diamana Limited White 70 (niski start piłki), Flex: S, XS
  4. Mitsubishi Diamana Limited Blue 60 (średni start piłki), Flex: R, S
  5. Mitsubishi Diamana Limited Red 50 (wysoki start piłki), Flex: A, R, S
  6. Mitsubishi Diamana Limited Red 40- LADY (wysoki start piłki), Flex: L

Ponadto Titleist oferuje największy na rynku wybór niestandardowych trzonków.

Drzewa fairway Titleist 917

Nowe drzewa fairway Titleist 917 ustanawiają nowy standard wszechstronnej wydajności: z najlepszymi wynikami zarówno z tee, jak i z ziemi, zapewniając większą odległość w połączeniu z wyrozumiałością na błędy i absolutnie precyzyjnymi możliwościami dostosowania. W połączeniu te cechy dają bardziej stabilne i powtarzalne trajektorie lotu piłki. Ponadto, nowe drzewa fairway Titleist 917 zachwycają głębokim, preferowanym przez graczy z  Tour dźwiękiem i przyjemnym odczuciem uderzenia.

Następujące kluczowe technologie sprawiają, że modele 917 F2 i 917 F3 są najwydajniejszymi drzewami fairway Titleist wszech czasów:

1. Active Recoil Channel 2.0 (ARC)
Kanał ARC na podeszwie kija zapewnia większą prędkość i mniejszy spin. Nowy ARC 2.0 został jeszcze bardziej ulepszony i wyposażony w wkładkę z elastomeru, która jest pusta w środku. Rezultatem jest wyższa i bardziej trwała elastyczność powierzchni uderzeniowej, redukująca spin i zwiększająca prędkość.

2. Powierzchnia uderzeniowa Radial Speed 2.0 z cieńszymi obszarami krawędzi
Dopasowana do ARC 2.0, powierzchnia uderzeniowa Radial Speed 2.0 dostarcza większą prędkość na obwodzie, co przekłada się na większą długość przy niecentrycznie uderzonych piłkach.

3. Design o wysokim MOI
Precyzyjny design o wysokim MOI zapewnia stabilność i tolerancję na błędy dzięki nisko i daleko umieszczonemu środkowi ciężkości, co pozwala na start piłek z wysoką prędkością, nawet jeśli nie są one uderzone dokładnie w środek.

4.SureFit-Hosel i SureFit CG
Połączenie lidera rynku SureFit-Hosel z nowym systemem wagowym SureFit CG stanowi radykalny postęp w indywidualnych możliwościach dostosowania kija.

Czołowy w branży SureFit-Hosel umożliwia 16 niezależnych ustawień loftu i lie dla precyzyjnego dopasowania, umożliwiając optymalizację trajektorii lotu piłki, kształtowania uderzenia i maksymalnych odległości.

Nowy SureFit CG pozwala na indywidualne precyzyjne dopasowanie za pomocą niezwykle skutecznego systemu wagowego, który pozwala optymalizować spin i warunki startu piłki dla bardziej stabilnego lotu piłki z mniejszymi odchyleniami.Ze względu na specjalne ustawienie wkładki SureFit CG w tylnej części podeszwy kija, środek ciężkości można przesunąć za pomocą wypełnialnych cylindrycznych ciężarków z pozycji neutralnej do "Draw" (blisko pięty) lub do "Fade" (blisko czubka).

Wybrana w ten sposób pozycja środka ciężkości ma bezpośredni wpływ na dynamiczne zamykanie powierzchni uderzenia i jej efekt Gear na boczny spin. Dzięki temu gracz ma możliwość optymalizacji preferowanej trajektorii lotu, bardziej efektywnego kształtowania uderzeń oraz osiągnięcia bardziej stabilnego lotu piłki i lepszych wyników momentu uderzenia. Dzięki aerodynamicznemu designowi SureFit CG, który ma znaczące przewagi wagowe w porównaniu z systemami, w których ciężar jest przesuwany, środek ciężkości można zmieniać bez negatywnego wpływu na MOI (wybaczenie błędów).

Przy użyciu SureFit CG można również zmienić wagę głowicy kija o +/- 4 gramy.

Nowe możliwości dostosowania drewna 917 umożliwiają indywidualne dopracowanie, które wcześniej było możliwe tylko w Titleist Tour Van.

Autoryzowani fitterzy Titleist mogą, korzystając z SureFit-Hosel i SureFit CG oraz wymiennych trzonków, znaleźć i bezpośrednio zastosować najbardziej odpowiednią konfigurację dla gracza i jego stylu gry.

Do wyboru są dwa modele z różnymi opcjami wydajności pod względem spinu i trajektorii lotu:

917 F2
Perfekcyjna wydajność połączona z wyrozumiałością na błędy i długością w większym profilu głowicy kija. W porównaniu do 917 F3 generuje nieco więcej spinu i wyższy start piłki.
Lofty: 13.5° RH, 15° RH/LH, 16.5° RH/LH, 18° RH/LH, 21° RH.

Titleist 917 F2 Fairwayholz

917 F3
Wszechstronność i kontrola uderzenia w połączeniu z większą długością i kompaktowym profilem główki kija. W porównaniu do 917 F2 generuje nieco mniej spinu i płaski start piłki.
Lofty: 13,5° RH, 15° RH/LH.

Titleist 917 F3 Fairwayholz

W testach gry golfiści z odpowiednio dobranymi kijami 917 F2 i 917 F3 osiągnęli średnio o 0,3 mph do 0,5 mph wyższą prędkość piłki, jednocześnie o 0,25° do 0,5° wyższy start piłki niż z 915 F i 915 Fd. Dzięki temu udało się zyskać od 2,5 do 6 metrów długości. Z oboma modelami 917 gracze osiągnęli bardziej jednolite prędkości piłki i wyższy start piłki niż z kijami 915.Preferowane pozycje środka ciężkości rozkładały się równomiernie na „Neutralny”, „Fade” i „Draw”.

5. Optymalizowane kształty głowic kijów
Kryterium dźwięku zostało już uwzględnione w procesie tworzenia głowic kijów i zostało udoskonalone według wytycznych graczy z trasy. Możliwość przemieszczenia środka ciężkości dzięki SureFit CG oraz zmieniane w ten sposób warunki uderzenia wpływają również pozytywnie na solidne odczucie uderzenia.

Oto co mówi dział Badań i Rozwoju o nowych drewnach 917:

„Zazwyczaj drewna fairwayowe należą do najtrudniejszych do trafienia kijów."W serii 917 oferujemy zawodnikom drewna fairway, które, generując wyższą prędkość piłki, są łatwiejsze do gry - to tworzy wspaniały pakiet", mówi Stephanie Luttrell, szefowa rozwoju drewna.

DRZEWA FAIRWAY 917 NA TOURZE:
Nowe drewna fairway 917 zostały przyjęte z wielkim entuzjazmem przez graczy tour  na całym świecie. Od początku wydawania kijów na John Deere Classic na PGA Tour na początku sierpnia, już ponad 75 nowych drewn fairway 917 jest używanych na światowych trasach.

"Myślę, że nowe drewna fairway 917 są najlepsze, jakie kiedykolwiek zrobił Titleist", mówi Jimmy Walker, który gra w 917 F2 15 º. "Grałem w 3er Wood w domu po PGA Championship i pokochałem to."Sprawdziłem moje wyniki na Trackmanie na polu treningowym w Firestone i od razu włożyłem go do mojego baga."

"917 F to najnowszy kij w moim bagu i jestem w nim zakochany" - powiedział Justin Thomas  o swoim nowym 917 F3 15º. "Zauważalnie zwiększyłem prędkość piłki i musiałem zmienić loft z 14,25° na 15,00°. Teraz uderzam na odległość 240 do 250 metrów, a potem toczy się jeszcze do 260 do 270 metrów, w zależności od
warunków na polu. Ponadto, czuje się naprawdę wspaniale."

Do innych graczy, którzy niedawno przeszli na nowe drewna fairwayowe 917, należą między innymi Scott Piercy (917 F3 15º), Webb Simpson (917 F2 15º) i Geoff Ogilvy (917 F2 16.5º, 917F2 21º).

SPRÓBOWANE W TRASIE TRZONY:
Do serii 917 dostępne są jako akcesoria pięć wysokiej wydajności trzonów od trzech najpopularniejszych producentów trzonów, które pokrywają szeroki zakres prędkości zamachu. Każdy z tych trzonów zadebiutuje na rynku razem z driverami 917.

  1. Aldila Rogue M*AX 75 (średni start piłki), Flex: S
  2. Fujikura Speeder Pro TS 84 (średni start piłki), Flex: S, XS
  3. Mitsubishi Diamana Limited White 80 (niski start piłki), Flex: S, XS
  4. Mitsubishi Diamana Limited Blue 70 (średni start piłki), Flex: R, S
  5. Mitsubishi Diamana Limited Red 60 (wysoki start piłki), Flex: A, R, S
  6. Mitsubishi Diamana Limited Red 50- LADY (wysoki start piłki), Flex: L

Ponadto Titleist oferuje wiodący w branży szeroki wybór niestandardowych wałków.

Inne ciekawe artykuły w sieci:

Autor:

„Ekspert ds. golfa, Andreas Herrmann, jest aktywny w sporcie golfowym od ponad 20 lat i od 2010 roku związał się również zawodowo z branżą golfową. Zdobył szeroką, gruntowną wiedzę na temat sprzętu golfowego w różnych obszarach. Zarówno prywatnie, jak i zawodowo w handlu sprzętem golfowym oraz podczas swojej działalności na licznych dniach demonstracyjnych (np. dla Cobra Golf) mógł pogłębić swoją wiedzę nie tylko teoretycznie, ale i praktycznie.“

 

Newsletter

Krótkie zdanie opisujące, co ktoś otrzyma po zapisaniu się